Search
Generic filters

Læge, Tandlæge, Dyrlæge

Læge, Tandlæge, Dyrlæge

Kaldesystemer til tandlæge, læge og dyrlæge klinikker

Rigtig mange klinikker af den ene eller anden art har patienter der venter. Dette kan indebære flere problemer forskellige problemer så som smittefare, urolige patienter, og ikke mindst spildtid for klinikpersonale som evt skal rundt for at finde patienten som evt. lige har forladt venteområdet.

Om det er mennesker eller dyr der venter, så er disse problemer ofte de samme.

Løsning er det rigtige køsystem, som kan give behagelige venteforhold, og som kan mindske ting som smittefare og generel utålmodighed hos patienter.

I feks dyrlægeklinikker, kan det være svært at styre dyrene, og især hvis der er dyr af forskellige racer der skal vente i samme rum. Man kender mange gode historier om hund og kat som er gode venner, men der er nok flere eksempler på det modsatte. Ligeledes kan dyrenes ejere også blive urolige og utålmodige.

I alle former for klinikker; læge, tandlæge, dyrlæger, fysioterapeut, skønhedsklinikker, eller kort sagt enhver form for klinik, hvor folk venter, kan et pager-system til ventende patienter være af stor fordel. Folk kan vente med den tryghed at de bliver kaldt når det er deres tur, og der spildes ikke tid for personalet når de skal kalde på patienten, eller skal rende rundt for at finde dem.

Patienten får en pager, som man fra klinikkens reception, eller direkte fra behandlingsrum, kan kalde på patienten når det er deres tur.

Fordele for et kaldesystem til klinikker:
  • Ingen spildtid for personalet på klinikken.
  • Mindre smittefare når færre venter på små områder.
  • Ingen uro i venteværelset, da f.eks. urolige børn eller dyr kan tages med udenfor.
  • Bedre kommunikation i forhold til f.eks. sprogvanskeligheder (bip, blink forstås af alle).
  • Mere afslappet og rolig atmosfære i venteværelset.

Udover et kaldesystem til patienter, kan klinikker også have stor fordel af et kaldeknap- system til behandlingsrum (personsøger til klinikker)

Ofte står en læge, tandlæge eller behandler måske alene med patienten, og behøver pludseligt en akut hjælp i rummet. Det er måske vanskeligt at forlade patienten, og man kan ikke rende ud for at finde hjælpen. Her er en simpel og elegant kaldeknap det helt rigtige værktøj for en klinik.

Med et tryk på en kaldeknap gives der besked til assistenten eller sygeplejersken, som får sin meddelelse på et elegant armbåndsur (personsøger). Behandleren behøver altså ikke at fjerne sig fra behandlingsrummet eller patienten for at tilkalde hjælp.

Fordele for en personsøger til klinikker:
  • Behandler, læge, tandlæge behøver ikke at forlade patienten for at tilkalde assistance.
  • Hurtigt, nem og effektiv kommunikation der virker hver gang.
  • Effektive arbejdsgange.
  • Diskret og moderne kommunikation.
  • Mere fleksibilitet og for personale og behandler.
  • Mindre stress for klinikbehandler og klinikpersonale

 

Læge Pager Kaldesystem Kaldesystem pager brikker Unit call buzzer Tandlæge Kaldesystem Pager tandlægeklinik assistent kaldesystem pager Dyrlæge Pagersystem Læge Pager Kaldesystem Kaldesystem pager brikker Unit call buzzer Ventetid Pager

Relaterede produkter

Finansiering

Billigt
Vi kan tilbyde en yderst fordelagtig finansiering med faste afdrag og fast lav rente
Fleksibelt
Betal kontant, over 6 måneder eller noget helt tredje. Vi har en løsning, der passer til dig.
helt enkelt
Et par få klik er alt hvad der skal til. Så kører resten af sig selv, helt automatisk.

Vi bruger et moderne patientkaldesystem fra Discover Systems i vores klinik, for at gøre ventetider for vores patienter mere behagelige. Med disse personsøgere kan patienter bevæge sig frit i hele huset, og feks. besøge vores ”patient boulevard” på anden sal.

Vi er meget tilfredse med systemet

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi er meget tilfredse med Discover Systems. De sørger for en diskret kommunikation mellem køkkenet og tjeneren, og ender dermed med at give gæsten en bedre oplevelse. Oveni er der fantastisk kundeservice.

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi bruger tjenerkald systemet til bedre kommunikation mellem køkken og gulv generelt.

vi ønskede at slippe af med den klassiske larm fra køkkenklokken og undgå unødvendige ture i køkkenet, så tjenerne kunne bruge mere tid hos gæsterne. Vi er meget tilfredse med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Med  Discover Systems gæstekald system, er det muligt at forenkle vores processer i vores restauranter og øge kundetilfredsheden.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig gardere os mod ventetid på hospitalet, for noget akut kan nemt opstå, og så vil der desværre være ventetid for vores patienter. Derfor er vi utroligt glade for, at vi har fået mulighed for at indføre det, vi kalder »nem ventetid«, så vores patienter i ventetiden kan få en større frihed og forhåbentlig et mere behageligt ophold.

vicedirektør Susanne Poulsen
Discover Systems Logo