Search
Generic filters

Et patient kaldesystem sikrer behagelig ventetid

for patienter og personale.

Nem ventetid med et effektivt kaldesystem

Sygehuse

  • Mere frihed – også til at hente kaffe, gå på toilettet, strække ben osv
  • Mere fleksibilitet – også når børn skal vente
  • Mere tryghed - også når flere uromagere skal vente samme sted
  • Mere ro – også når der er mange i venteområdet
  • Mere afslappethed - også når ventetiden bliver lang
  • Mere sikker kommunikation – også i forhold til sprogbarrierer, høre- og synshæmmede
  • Færre forsvundne patienter – brikken sparer meget tid for personalet, som ikke skal lede efter patienter
  • Færre utålmodige patienter - brikken gør patienterne mindre bekymrede og mindre opmærksomhedskrævende/rastløse
  • Færre ubehagelige/konfliktfyldte situationer – brikken kan tages med ud, så uromagere ikke behøver opholde sig i venteområderne
  • Mindre smitterisiko da færre er sammen på en gang, eller på for lidt plads

patient-kaldesystem patient kalde system sygehus          silent ordering system sygehus kaldebrik blink

Hvorfor et patient kaldesystem?

Ventetiden på et sygehus kan være meget stressende og skabe uro for både patienter samt personale.

Med et patient-kaldesystem (køsystem for patienter) bliver ventetiden nemmere og mere behagelig for patienterne. Og personalet mere effektivt.

Patienterne oplever ikke ventetiden lige så lang og frustrerende, da de får mulighed for at bevæge sig rundt, uden at bekymre sig om at miste deres plads i køen.
Kort sagt:

Et patient pagersystem giver mindre stress og færre forstyrrelser for personalet og større tryghed og tilfredshed hos patienterne.

Systemet består af et nemt kaldesystem hvor patienten får en såkaldt bipper eller buzzer (en personsøger) til hvilken hospitalspersonalet kan sende meddelse om at nu er det patientens tur, og skal evt komme til skranken eller til et angivet behandlingsrum.

Systemer fås også som et kaldeknapsystem, hvor læge, sygeplejerske eller anden assistance kan tilkaldes ved tryk på en knap. Derved spares megen tid og giver effektivitet på klinikken.

https://discoversystems.dk/produkt/patientkald/

Pager system

https://youtu.be/RjzfIQasvUY

TV-Øst har lavet et TV-indslag om brug af vores patient-kaldesystem på Holbæk Sygehus. Se indslaget ved at følge linket her (al ophavsret til videoen tilhører TVØST)

 

 

Relaterede produkter

Relaterede sager

Finansiering

Billigt
Vi kan tilbyde en yderst fordelagtig finansiering med faste afdrag og fast lav rente
Fleksibelt
Betal kontant, over 6 måneder eller noget helt tredje. Vi har en løsning, der passer til dig.
helt enkelt
Et par få klik er alt hvad der skal til. Så kører resten af sig selv, helt automatisk.

Vi bruger et moderne patientkaldesystem fra Discover Systems i vores klinik, for at gøre ventetider for vores patienter mere behagelige. Med disse personsøgere kan patienter bevæge sig frit i hele huset, og feks. besøge vores ”patient boulevard” på anden sal.

Vi er meget tilfredse med systemet

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi er meget tilfredse med Discover Systems. De sørger for en diskret kommunikation mellem køkkenet og tjeneren, og ender dermed med at give gæsten en bedre oplevelse. Oveni er der fantastisk kundeservice.

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi bruger tjenerkald systemet til bedre kommunikation mellem køkken og gulv generelt.

vi ønskede at slippe af med den klassiske larm fra køkkenklokken og undgå unødvendige ture i køkkenet, så tjenerne kunne bruge mere tid hos gæsterne. Vi er meget tilfredse med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Med  Discover Systems gæstekald system, er det muligt at forenkle vores processer i vores restauranter og øge kundetilfredsheden.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig gardere os mod ventetid på hospitalet, for noget akut kan nemt opstå, og så vil der desværre være ventetid for vores patienter. Derfor er vi utroligt glade for, at vi har fået mulighed for at indføre det, vi kalder »nem ventetid«, så vores patienter i ventetiden kan få en større frihed og forhåbentlig et mere behageligt ophold.

vicedirektør Susanne Poulsen
Discover Systems Logo