Hotel
Hvorfor et kaldesystem til hotel?
At styre et hotel i dagens travle miljø kan være en hektisk og kompleks opgave!
Der kan være store selskaber og konferencer, der skal styres, samtidig med at der er gæster i receptionen, restauranten og diverse mødelokaler. Måske endog på store områder.
De skal naturligvis alle have en god service, da det er af vital betydning for gæsternes tilfredshed og lyst til at returnere til hotellet en anden gang.
En bedre og mere ensartet kommunikation mellem køkken og tjenerstab eller mellem reception/service personale og mødelokaler, vil automatisk give dine ansatte mere tid, mindske stress og øge effektiviteten.
Tid der kan bruges på andre ting eller på at holde fokus på gæsterne.
En bedre og mere smidig arbejdsgang for tjenerstaben med færre løbeture frem og tilbage er til fordel for alle!
Med en personsøger til hotel kan du sikre en bedre og mere effektiv betjening af mange gæster på store områder.
Et kaldesystem til hotel vil lette arbejdsgangen for meget af dit personale. Og du vil opnå et bedre og mere målrettet samarbejde blandt personalet, via kollektive beskeder til en større stab.
Kaldesystemet kan installeres mange steder i hotellet; i køkkenet, i receptionen, i mødelokalerne, eller sågar hos serviceteknikerne, som dermed hurtigt og nemt kan tilkaldes. Til stor tilfredshed for alle!
Systemerne kan fås som enten et almindeligt tjenerkald / personsøger, eller som servicekald fra gæst til betjening. Feks kan man bruge en kaldeknap i reception eller bar, som ikke er konstant bemandet. Man kan også bruge en kaldeknap i møderum så gæsterne kan kalde på service uden at skulle løbe ud, og så servicefolk ikke behøver at opholde sig i umiddelbar nærhed af møderummet hele tiden.