Bageri
Hvorfor et kaldesystem til bagere?
I de senere år har fast-food markedet haft stor indflydelse på bagerier. Disse serverer i højere grad i dag deres produkter i en anden form end den oprindelige.
Sandwich, panini, wraps og varme retter er i mange tilfælde også dagligdag for en bagerbutik.
Selvom salg af middags- og aftensmad er bageriernes fordel i forhold til discountbutikkerne, ligger bageren ofte steder, hvor der er megen konkurrence fra andre fastfood butikker.
Disse er som regel yderst fokuseret på at producere og servere hurtigt!
Bageren er derfor udfordret, i forhold til at give gæsten den service der skal til, og sørge for at ventetiden bliver så behagelig som muligt.
Derfor ser man i dag, at flere og flere bagerier bruger et gæstekald, så deres kunder kan vente i ro og mag på deres mad og undgå kø foran disken.
Mange butikker opdager også at et gæstekald giver dem mulighed for at udvide sortimentet af madtilbud.
Dette kan både tiltrække nye kunder og øge omsætning og profit.
Et kaldesystem til bagere gør ikke kun gæstens ventetid mere behagelig, men kan også bidrage til mindre madspild!
I mange tilfælde kan man nemlig nøjes med at have forberedt mindre mængder af færdige sandwich og færdigretter til den travle periode, og i stedet lade gæstekaldet gøre ventetiden mere behagelig for gæsten.
Og så naturligvis stadig producere frisk uden for de travle timer.
Et kaldesystem til bagere er derfor til glæde for både gæst og butik, og giver også mindre stress til de ansatte.