Search
Generic filters

Kaldesystem til bagere

Undgå madspild og øg kundeservicen

Bageri

Hvorfor et kaldesystem til bagere?

I de senere år har fast-food markedet haft stor indflydelse på bagerier. Disse serverer i højere grad i dag deres produkter i en anden form end den oprindelige.
Sandwich, panini, wraps og varme retter er i mange tilfælde også dagligdag for en bagerbutik.
Selvom salg af middags- og aftensmad er bageriernes fordel i forhold til discountbutikkerne, ligger bageren ofte steder, hvor der er megen konkurrence fra andre fastfood butikker.
Disse er som regel yderst fokuseret på at producere og servere hurtigt!

Bageren er derfor udfordret, i forhold til at give gæsten den service der skal til, og sørge for at ventetiden bliver så behagelig som muligt.
Derfor ser man i dag, at flere og flere bagerier bruger et gæstekald, så deres kunder kan vente i ro og mag på deres mad og undgå kø foran disken.

Mange butikker opdager også at et gæstekald giver dem mulighed for at udvide sortimentet af madtilbud.sandwich kaffe bager
Dette kan både tiltrække nye kunder og øge omsætning og profit.
Et kaldesystem til bagere gør ikke kun gæstens ventetid mere behagelig, men kan også bidrage til mindre madspild!
I mange tilfælde kan man nemlig nøjes med at have forberedt mindre mængder af færdige sandwich og færdigretter til den travle periode, og i stedet lade gæstekaldet gøre ventetiden mere behagelig for gæsten.
Og så naturligvis stadig producere frisk uden for de travle timer.

Et kaldesystem til bagere er derfor til glæde for både gæst og butik, og giver også mindre stress til de ansatte.

brød bager

 

Relaterede produkter

Finansiering

Billigt
Vi kan tilbyde en yderst fordelagtig finansiering med faste afdrag og fast lav rente
Fleksibelt
Betal kontant, over 6 måneder eller noget helt tredje. Vi har en løsning, der passer til dig.
helt enkelt
Et par få klik er alt hvad der skal til. Så kører resten af sig selv, helt automatisk.

Vi bruger et moderne patientkaldesystem fra Discover Systems i vores klinik, for at gøre ventetider for vores patienter mere behagelige. Med disse personsøgere kan patienter bevæge sig frit i hele huset, og feks. besøge vores ”patient boulevard” på anden sal.

Vi er meget tilfredse med systemet

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi er meget tilfredse med Discover Systems. De sørger for en diskret kommunikation mellem køkkenet og tjeneren, og ender dermed med at give gæsten en bedre oplevelse. Oveni er der fantastisk kundeservice.

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi bruger tjenerkald systemet til bedre kommunikation mellem køkken og gulv generelt.

vi ønskede at slippe af med den klassiske larm fra køkkenklokken og undgå unødvendige ture i køkkenet, så tjenerne kunne bruge mere tid hos gæsterne. Vi er meget tilfredse med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Med  Discover Systems gæstekald system, er det muligt at forenkle vores processer i vores restauranter og øge kundetilfredsheden.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig gardere os mod ventetid på hospitalet, for noget akut kan nemt opstå, og så vil der desværre være ventetid for vores patienter. Derfor er vi utroligt glade for, at vi har fået mulighed for at indføre det, vi kalder »nem ventetid«, så vores patienter i ventetiden kan få en større frihed og forhåbentlig et mere behageligt ophold.

vicedirektør Susanne Poulsen
Discover Systems Logo