Færger og Krydstogtskibe
Hvorfor et kaldesystem til færger og krydstogtskibe?
Passagerskibe har ofte de samme udfordringer; mange mennesker skal ekspederes ellerhave mad inden for et kort tidsrum.
Dette er udfordrende for personalet, der skal håndtere mange forskellige potentielt stressende situationer, fx når folk skal vente på et bord i restauranten, eller stå i kø ved skibets cafeteria eller barbecue station.
Med et gæste kaldesystem til færger & krydstogtskibe kan man undgå meget stress og forvirring, både for gæster og personale.
Et gæstekald giver den rette ventetid og kundeflow som er til stor fordel for både skib, personale og gæster.
Mange andre steder på skibet kan et gæstekald også bruges til at lave det rette flow. Fx.på et cruise skibs casino hvor bordene er optaget.
Her kan man udlevere et gæstekald til gæsten, som nu kan vente i ro og mag i baren på en ledig plads ved et af casino bordene.
Ligeledes kan der være ventetid ved andre services så som spa behandlinger, minigolf eller sportsaktiviteter. Her kan et gæstekald også med fordel skabe en mere effektiv og behagelig ventesituation for gæster og personale.
Udover et gæste kaldesystem til færger og krydstogtskibe, kan mange passagerskibe også bruge et tjenerkald i de restauranter der har bordservering.
Et tjenerkald er også effektivt som servicekald til personalet i mange andre sektioner af skibet. Dette giver større fleksibilitet og frihed for personalet, der ikke længere behøver at være på samme sted hele tiden.
Kort sagt kan et kaldesystem til færger & krydstogtskibe bruges et hav af steder på alle størrelser passagerskibe.