Search
Generic filters

Kaldesystem til

Færger og Krydstogtskibe

Service til gæster ombord

Færger og Krydstogtskibe

Hvorfor et kaldesystem til færger og krydstogtskibe?

Passagerskibe har ofte de samme udfordringer; mange mennesker skal ekspederes ellerhave mad inden for et kort tidsrum.

Dette er udfordrende for personalet, der skal håndtere mange forskellige potentielt stressende situationer, fx når folk skal vente på et bord i restauranten, eller stå i kø ved skibets cafeteria eller barbecue station.

Med et gæste kaldesystem til færger & krydstogtskibe kan man undgå meget stress og forvirring, både for gæster og personale.

Et gæstekald giver den rette ventetid og kundeflow som er til stor fordel for både skib, personale og gæster.

Mange andre steder på skibet kan et gæstekald også bruges til at lave det rette flow. Fx.på et cruise skibs casino hvor bordene er optaget.

Her kan man udlevere et gæstekald til gæsten, som nu kan vente i ro og mag i baren på en ledig plads ved et af casino bordene.

Ligeledes kan der være ventetid ved andre services så som spa behandlinger, minigolf eller sportsaktiviteter. Her kan et gæstekald også med fordel skabe en mere effektiv og behagelig ventesituation for gæster og personale.

Udover et gæste kaldesystem til færger og krydstogtskibe, kan mange passagerskibe også bruge et tjenerkald i de restauranter der har bordservering.

Et tjenerkald er også effektivt som servicekald til personalet i mange andre sektioner af skibet. Dette giver større fleksibilitet og frihed for personalet, der ikke længere behøver at være på samme sted hele tiden.

Kort sagt kan et kaldesystem til færger & krydstogtskibe bruges et hav af steder på alle størrelser passagerskibe.

     

 

https://discoversystems.dk/produkt/kunde-kaldesystem/

Relaterede produkter

Finansiering

Billigt
Vi kan tilbyde en yderst fordelagtig finansiering med faste afdrag og fast lav rente
Fleksibelt
Betal kontant, over 6 måneder eller noget helt tredje. Vi har en løsning, der passer til dig.
helt enkelt
Et par få klik er alt hvad der skal til. Så kører resten af sig selv, helt automatisk.

Vi bruger et moderne patientkaldesystem fra Discover Systems i vores klinik, for at gøre ventetider for vores patienter mere behagelige. Med disse personsøgere kan patienter bevæge sig frit i hele huset, og feks. besøge vores ”patient boulevard” på anden sal.

Vi er meget tilfredse med systemet

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi er meget tilfredse med Discover Systems. De sørger for en diskret kommunikation mellem køkkenet og tjeneren, og ender dermed med at give gæsten en bedre oplevelse. Oveni er der fantastisk kundeservice.

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi bruger tjenerkald systemet til bedre kommunikation mellem køkken og gulv generelt.

vi ønskede at slippe af med den klassiske larm fra køkkenklokken og undgå unødvendige ture i køkkenet, så tjenerne kunne bruge mere tid hos gæsterne. Vi er meget tilfredse med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Med  Discover Systems gæstekald system, er det muligt at forenkle vores processer i vores restauranter og øge kundetilfredsheden.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig gardere os mod ventetid på hospitalet, for noget akut kan nemt opstå, og så vil der desværre være ventetid for vores patienter. Derfor er vi utroligt glade for, at vi har fået mulighed for at indføre det, vi kalder »nem ventetid«, så vores patienter i ventetiden kan få en større frihed og forhåbentlig et mere behageligt ophold.

vicedirektør Susanne Poulsen
Discover Systems Logo