Bilforhandlere og værksteder
Pager-system til bilforhandlere og værksteder
At sælge en bil i dagens konkurrenceprægede marked kan være svært. Det er derfor vigtigt at kundeservicen er i top, og at man giver kunden en god følelse af at han/hun er vigtig.
Men i mange showrooms og værksteder er det ikke muligt (eller nødvendigt) med en fuld bemandet kundeservice/reception. Ingen virksomheder ønsker spildtid for medarbejdere, men samtidig ønsker man heller ikke at miste muligheden for at møde kunden netop når han kommer ind eller har brug for service.
Det værste der kan ske for butikken er nemlig at kunden forlader butikken før han/hun er blevet mødt eller blevet betjent.
På værkstedet ønsker man heller ikke at kunder, der er utilfredse med at vente unødigt, men kunne med fordel lade kunden vente i showrooms hvor nye biler lokker til nye køb.
Hos Discover Systems har vi mange værktøjer, der både kan spare tid og øge servicen og kundebetjeningen i showrooms og værksteder.
Den service der gør at det er her man køber sin bil eller kommer igen for at få repareret sin bil;
- Kaldeknap system som kan installeres alle steder der er ubemandet. Derved kan kunden kalde på servicepersonale, når de ønsker hjælp.
- Kundekald Pager som gør at kunden får frihed til at vente i f.eks. showroom, eller giver frihed til at vente udendørs.
- Service Pager som giver kunden besked om ventetid, eller om at gå til en bestemt port for at hente sin bil.
- Døralarm som sender besked til personalet, når der træder kunder ind af døren. Således behøver man ikke at bemande alle rum hele tiden.
Ingen kan lide at vente. Heller ikke når det drejer sig om en så vigtig ting som en bil.
Discover Systems har kalde-systemerne, der gør at bilforhandlere og værksteder kan give kunderne en optimal service og oplevelse, og samtidigt give personalet en meget bedre og effektiv kommunikation med kunderne.