Search
Generic filters

KØSYSTEMER

OPTIMER VENTETIDER – STRØMLINE AFTALER

CleverQ

CLEVERQ – DIGITALT KØSYSTEM

Bestilling ved skærm, kommunikationssystem

Overalt, hvor folk venter, er der behov for kø styringssystem og ofte også et aftalesystem for at sikre, at ens kunder ikke danner kø. Ikke alene, vil det at stå i kø, skræmme folk væk, når de venter på en service, aftale eller et produkt, men det er også irriterende for de ventende mennesker. Et kø system undgår også overfyldte venteværelser.

cleverQ er en Software-as-a-Service (SaaS) digital løsning til steder så som offentlige myndigheder, finans- og bankvæsen, sundhedsvæsen, logistik eller andre serviceudbydere.

cleverQ er et digitalt kø- og ventetidsstyringssystem med en gratis app til kunden og en enkel og nem back-end SaaS-løsning til de virksomheder, der bruger det.

Uanset om du er en offentlig eller privat virksomhed, skal du have den rigtige kø- og aftalehåndtering for at sikre glade kunder. Kø styring betyder ganske enkelt, at din kunde bliver betjent i den rigtige rækkefølge og du har kontrol over hele flowet fra pre-service til post-service.

Fordelene er enorme og omfatter:

  • Giv kunden valgmuligheder mellem en digital notifikation eller en papirbillet, når de venter
  • Forbedre din service med et aftalesystem
  • Bedre personaleplanlægning og personaleeffektivitet
  • Undgå kundeusikkerhed med notifikationer og beskeder
  • Reducer den faktiske ventetid for kunden, patienten eller gæsten
  • Muligheden for at underholde kunden i venteområdet med medieløsninger
  • Samle data og undgå fremtidige flaskehalse

Mange virksomheder eller segmenter vil have gavn af et digitalt kø- eller aftalesystem.

CleverQ Video

Nogle eksempler er:

Hospitaler – Sundhedsvæsen – Klinikker

Især venteværelser på hospitaler kan for patienterne være et forfærdeligt sted at vente. Ingen ønsker at vente tæt i lokaler, hvor andre eventuelle syge mennesker venter. Hvis de kan være mere fleksible ved at have deres nummer på en smartphone og hvis der er skærme i området, kan de være mere fleksible i deres ventemønster.

At skabe en behagelig vente- og patient flow på hospitaler, klinikker og vaccinationscentre, vil gavne både patienter og personale.

Offentlige myndigheder

Er ofte steder, hvor mange mennesker venter på samme tid og med den seneste pandemi med Covid, er det vigtigt at sikre de ventende et trygt miljø og samtidig forbedre kunde- og personaletilfredsheden.

cleverQ leverer flere forskellige digitale løsninger fra aftalesystemer til kø systemer via smartphones, smart kiosk, medieskærme eller digitale displays til det mest simple billetsystem. Det hele afhænger af behov og indretningen af ​​vente- og velkomstområdet.

Detailhandel

Der er på verdensplan mere og mere Online shopping. Online shopping er ofte knyttet til en click-and-collect-service, hvilket igen betyder, at folk venter på en tjeneste eller et produkt.

Som forhandler eller butik vil du forbedre dine kunders oplevelse med et kø styringssystem, uanset om du bruger det i click-and-collect eller i butikken til kunder, der venter på hjælp eller rådgivning.

Mobil kø gør det nemmere for kunderne at tjekke ind og du skaber en problemfri oplevelse for kunden.

Notifikationer kan sendes på SMS eller til digitale skærme afhængigt af kunderejsen.

Der er mange steder i detailhandlen, hvor man også gerne vil sikre sig, at kunden ikke mister tålmodigheden og forlader butikken, før de har talt med en medarbejder. Dette kunne f.eks. være i et showroom, såsom en bilforhandler eller en optiker, for blot at nævne nogle få.

Finansiel

I gamle dage var en bank et meget trafikeret sted. I dag venter kunderne meget ofte på at se en ekspedient eller rådgiver. Ved besøg i en fysisk bank forventer kunden ikke at stå i lang kø.

Som bank skal du kunne tilbyde en optimal kundeoplevelse, hvad enten det er online eller på stedet og en investering i et digitalt kø styringssystem eller et aftalesystem vil ikke kun reducere kundernes ventetid, men kan også reducere personalet eller være med til, at man kan bruge personalet mere effektivt.

Glade kunder betyder glade medarbejdere = Mere omsætning og mere brand awareness!

Ingen kan lide at vente!

Især ikke dine kunder eller patienter

Kunder, der venter, kan betyde utilfredse kunder og det betyder potentielt et tab af kunder. Utilfredse kunder er lig dårlig omtale og/eller anmeldelser. Ikke nok med det, men det vil medarbejderne også mærke, når kunderne ikke er tilfredse.

Forståeligt nok bruger utilfredse kunder færre penge, men med cleverQ digitale køsystem kan du gøre ventende kunder til tilfredse kunder!

https://www.cleverq.de/da/

Finansiering

Billigt
Vi kan tilbyde en yderst fordelagtig finansiering med faste afdrag og fast lav rente
Fleksibelt
Betal kontant, over 6 måneder eller noget helt tredje. Vi har en løsning, der passer til dig.
helt enkelt
Et par få klik er alt hvad der skal til. Så kører resten af sig selv, helt automatisk.

Vi bruger et moderne patientkaldesystem fra Discover Systems i vores klinik, for at gøre ventetider for vores patienter mere behagelige. Med disse personsøgere kan patienter bevæge sig frit i hele huset, og feks. besøge vores ”patient boulevard” på anden sal.

Vi er meget tilfredse med systemet

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi er meget tilfredse med Discover Systems. De sørger for en diskret kommunikation mellem køkkenet og tjeneren, og ender dermed med at give gæsten en bedre oplevelse. Oveni er der fantastisk kundeservice.

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi bruger tjenerkald systemet til bedre kommunikation mellem køkken og gulv generelt.

vi ønskede at slippe af med den klassiske larm fra køkkenklokken og undgå unødvendige ture i køkkenet, så tjenerne kunne bruge mere tid hos gæsterne. Vi er meget tilfredse med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Med  Discover Systems gæstekald system, er det muligt at forenkle vores processer i vores restauranter og øge kundetilfredsheden.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig gardere os mod ventetid på hospitalet, for noget akut kan nemt opstå, og så vil der desværre være ventetid for vores patienter. Derfor er vi utroligt glade for, at vi har fået mulighed for at indføre det, vi kalder »nem ventetid«, så vores patienter i ventetiden kan få en større frihed og forhåbentlig et mere behageligt ophold.

vicedirektør Susanne Poulsen
Discover Systems Logo