Search
Generic filters

Et kaldesystem til detail

lader kunderne shoppe mens de venter

Undgå kø og ventetid.

Detailhandel

solt button call kaldeknap receptionsklokke

Hvorfor et kaldesystem til detail?

Ventesituationer for både ansatte og kunder er ofte tabt (og frustrerende) tid!

Med et kaldesystem / personsøgersystem, kan du mindske kundernes frustration over nødvendig ventetid. Ventetiden føles mere behagelig for kunden, når de ikke længere er nødsaget til at stå ved en disk, og vente på at ekspedienten vender tilbage!

I travle butikker er kommunikation mellem ansatte og kunder vigtig, da kunden ellers let kan føle sig glemt eller overset. Butikkens serviceniveau understøttes ideelt med et kaldesystem til detail, der sikrer mere effektivitet samt et højere serviceniveau. Især på steder hvor ansatte kan være spredt over et større område.

Der er mange situationer, hvor et kaldesystem til detail giver god mening:

  • Prøverum hvor kunder kan kalde på personalet.
  • Click & collect, hvor varerne der afhentes først skal findes på lager.
  • I alle butikker hvor man venter på en rådgiver eller ekspedient kan man i ventetiden få kunderne til at handle, mens de venter.
  • Hos bilforhandleren kan man lade kunderne besøge sit showroom mens de venter på deres bil bliver færdig i værkstedet.
  • I byggemarkedet kan man installere kaldeknapper i afdelingen som ikke hele tiden er bemandet, og kunden kan kalde på service. Eller hvis de feks skal vente på varer de skal afhente.
  • I butikker kan man ved reoler eller produktsektioner installere kaldeknapper så ikke kunden skal løbe rundt for at finde personale.
  • I savværket/træskæring afdelingen i byggemarked hvor folk skal vente på at få savet deres træ, kan de istedet vente mens de handler videre, og kan tilkaldes med en kundepager.

 

Fordelen ved et kaldesystem er, at det fjerner lange køer. Kø, som kan skræmme nye kunder væk.

Med det rigtige kaldesystem / pager system til den aktuelle situation, kan man derfor både øge omsætningen og kundeloyaliteten.

Et kaldesystem kan mindske stress og frustrationer blandt personalet, og give kunderne en bedre oplevelse i forretningen.

Med et simpelt pager-system kan du ofte løse mange frustrerende ventesituationer. Både for personale og kunder. Hvilket i sidste ende giver større medarbejder- og kundetilfredshed!

https://discoversystems.dk/produkt/personsoeker/

 

Relaterede produkter

Relaterede sager

Finansiering

Billigt
Vi kan tilbyde en yderst fordelagtig finansiering med faste afdrag og fast lav rente
Fleksibelt
Betal kontant, over 6 måneder eller noget helt tredje. Vi har en løsning, der passer til dig.
helt enkelt
Et par få klik er alt hvad der skal til. Så kører resten af sig selv, helt automatisk.

Vi bruger et moderne patientkaldesystem fra Discover Systems i vores klinik, for at gøre ventetider for vores patienter mere behagelige. Med disse personsøgere kan patienter bevæge sig frit i hele huset, og feks. besøge vores ”patient boulevard” på anden sal.

Vi er meget tilfredse med systemet

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi er meget tilfredse med Discover Systems. De sørger for en diskret kommunikation mellem køkkenet og tjeneren, og ender dermed med at give gæsten en bedre oplevelse. Oveni er der fantastisk kundeservice.

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi bruger tjenerkald systemet til bedre kommunikation mellem køkken og gulv generelt.

vi ønskede at slippe af med den klassiske larm fra køkkenklokken og undgå unødvendige ture i køkkenet, så tjenerne kunne bruge mere tid hos gæsterne. Vi er meget tilfredse med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Med  Discover Systems gæstekald system, er det muligt at forenkle vores processer i vores restauranter og øge kundetilfredsheden.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig gardere os mod ventetid på hospitalet, for noget akut kan nemt opstå, og så vil der desværre være ventetid for vores patienter. Derfor er vi utroligt glade for, at vi har fået mulighed for at indføre det, vi kalder »nem ventetid«, så vores patienter i ventetiden kan få en større frihed og forhåbentlig et mere behageligt ophold.

vicedirektør Susanne Poulsen
Discover Systems Logo