Search
Generic filters

Optimal service og tidsbesparelse med kaldeknapper

Optimal service og tidsbesparelse med kaldeknapper

Kaldeknapper giver den ultimative service og sparer tid og penge

Kaldeknapper kommer i mange former og med forskellige teknologier som basis.
Men ens for de fleste er at de giver stærkt forbedret service i mange brancher, og kan spare tid og penge, eller give meromsætning.

Hos Discover System har vi erfaring med et bredt udvalg af brancher som vi har hjulpet med kaldeknapsystemer. Her er et lille udvalg;

 

Som tjenerkald i restauranter og cafeer

Knapperne sættes på bordet, og gæsten kan kalde på tjener når de skal have service. Fordelen er at gæsten får service når der er behov, og fordelen for tjeneren er at han ikke behøver at rende unødigt frem og tilbage for at finde ud af om gæsterne mangler noget. Kaldeknapper kan også bruges i køkkenet til at kalde på tjeneren, så denne kan kaldes hen når maden er klar til servering til gæsten.

https://discoversystems.dk/god-kundeservice-med-kaldeknap-system/

 

I mødelokaler

Mange mødelokaler har behov for at tilkalde hjælp. Det kan være hvis man f.eks. ønsker mere kaffe
eller vand bragt ind, eller hvis man har problemer med AV systemet, og skal have hjælp fra en teknikker.
En kaldeknap i mødelokaler sparer masser af tid, og optimerer møder.

 

I bowlinghallen

En kaldeknap placeret ved banerne, så gæsterne kan kalde på service.
Det kan være teknikken driller, eller man ønsker flere drikkevarer.
Et kaldesystem der optimerer servicen for gæsterne, og ligesom i restauranter, så kan det for stedet betyde mersalg af drikkevarer.

 

I detail butikken

En kaldeknap kan placeres i omklædningsrummet, så kunderne ikke behøver at forlade rummet når de prøver tøj.
Skal de have en anden størrelse eller farve, kan et tryk på kaldeknappen tilkalde assistenten som kan bringe en ny størrelse eller farve. En optimal service.

Hos købmanden eller supermarked

I disse butikker er der mange steder hvor en medarbejder har flere funktioner,
og ikke kan være på ét sted. Her kal et kaldeknap system være til stor hjælp.
Det kan også være at vedkommende person ved kassen har brug for hjælp, og kan ved hjælp af et kaldesystem, kalde på specifikt den person man har brug for. Det kan også være hvis butikken har postudlevering, eller hvis man har afdelinger i butikken, hvor kunderne ofte har spørgsmål om produkterne. Det kan være i en delikatesse hvor medarbejderne måske også producerer varer, og derfor ikke hele tiden er opmærksom på om der er kunder ved disken.

Alle steder kan man placere en kaldeknap som kunder kan trykke på og tilkalde assistance fra personalet.

Dette sparer tid for personalet. Gør forretningen mere fleksibel, og ikke mindst øger servicen og kundetilfredsheden.

 

I receptioner

Det kan være i alle receptioner, hvor receptionisten har andre opgaver rundt i huset, og derfor ikke kan sidde i receptionen hele tiden.
Med en kaldeknap kan man sikre at tilkommende gæster kan kalde på receptionisten hvis denne lige er et andet sted.
Dette forekommer ofte i mindre hoteller, hvor der ikke er behov for en fuldtids receptionist i receptionen.

 

Klinikker

En kaldeknap i klinikker så som; tandlæger, dyrlæge eller andre behandlingsklinikker, hvor lægen eller behandler har behov for assistance
og ikke kan forlade patienten. En kaldeknap der betyder mere effektivitet samt sikkerhed for patienterne og medarbejderne.

 

Industri virksomheder

Der er mange steder i produktionsvirksomheder, hvor der kan opstå spildtid, og hvor et kaldeknap system vil give rigtig god mening.
Det kan f.eks. være at maskinoperatører har behov for hjælp og kan ved blot et tryk tilkalde teknik, eller en værkfører.
Det kan være at en maskine vil tilkalde gaffeltrucken som skal flytte en palle. Der er mange steder i produktionsvirksomheder hvor det giver optimal effektivitet at bruge en kaldeknap.

  

Et kaldeknap system kan bruges i mange brancher. Overalt hvor man har brug for præcis og direkte kommunikation, og hvor man ønsker optimal service og tidsbesparelser.

Kaldeknappers kald kan gå både til et pager ur som modtageren bærer på armen, eller som en pager løsning som bæres i bæltet eller lommen.
Pagerne kan afgive en vibration som indikerer at der bliver kaldt fra et sted, og displayet vil angive i digital form hvem som kalder.
Pagerne kan også bippe eller blinke hvis behov

Kaldeknap systemer har mange fordele;

 

Diskret kald, så gæster eller patienter ikke forstyrret.

Knap-systemet har egen frekvens og er således ikke afhængig af wifi etc

Præcis kommunikation til en eller flere personer samtidigt

Nemt at installere, og nemt at betjene.

 

Selve kaldeknapperne kommer i forskellige former, og systemer kan skræddersys til det behov som man har.
Det kan f.eks. være at kaldeknappen skal sidde i et display som ligeledes kan tjene som et informationsskilt til gæster i restauranten.

Discover Systems har over 20 års erfaring med kaldesystemer, så giv og gerne et kald og lad os hjælpe jer til bedre service og optimere jeres tidsforbrug.

 

https://discoversystems.dk/produkt/personalekald/

Discover Systems Logo