Search
Generic filters

Hvad gør du for at sikre dine kunder kommer igen?

Hvad gør du for at sikre dine kunder kommer igen?

Som restaurant eller café ejer, manager eller souschef …

– gør du sikkert meget for at tiltrække kunder. Du reklamerer måske på Facebook, twitter,
Instagram eller andre platforme. Du sørger for at være på JustEat eller Dinnerbooking etc,
og er glad for du er på Tripadvisor.

Du kender sikkert den gamle statistik, at det koster 7-8 gange mere at erhverve en ny kunde, fremfor at sælge til en eksisterende.

Horeca kaldesystem

Hvad gør du for at sikre dine kunder kommer igen og igen ?

Vigtigt er det, at din pris og kvalitet stemmer overens med gæstens forventninger. Men også vigtigt at overstige gæstens forventning på f.eks. service. Dette får ofte ikke kun gæster til at komme igen, men også mange gange en gratis omtale til dem de kender. På den måde får man gennem stamgæster også nye kunder.

Hvordan gøres så det ?

Der er mange kontaktpunkter med gæsten, i et restaurant eller cafe besøg, der giver mulighed for det. Vi hos Discover Systems fokuserer hver dag på at hjælpe vores kunder med at forbedre deres service og samtidigt sørge for at deres omkostninger bliver lavere.

I dagens verden hvor personalemangel indenfor horeca branchen er et stort samtaleemne, er vi netop specialister i dette. Vi tilbyder systemer som hjælper restauranten og cafeen, med enten at effektivisere det eksisterende personale, eller sågar i nogle situationer helt spare på personalekontoen. Ofte har spisesteder mange gange problemer, når f.eks. personalet melder sig syge. At finde afløsere kan generelt være et problem, men også den korte varsel kan være et kæmpe problem.

Medarbejder døgnet rundt

Vores systemer som tjenerkald eller gæstekald er i billedlig forstand personale der hjælper til, men til gengæld et personale uden sygedage, og paratet til at arbejde 24/7/365 dage, uden yderligere konditioner.

Mange af vore buzzer/bipper systemer  er praktiske hjælpere når der er mest behov. Vi har mange kunder der bruger vores gæstekald, enten i situationer med personale mangel eller i de mest travle perioder. Når der ikke er travlt, eller hvis alt personale er til stede, så serverer man, og bruger kun systemerne når der virkelig er pres på.

Tjenerkald

Det samme er med et tjenerkald. Dette sparer tid for køkkenet og for kokken, og sikrer at gæsten får sin mad hurtigt og præcist. Gæster der oplever, at der er styr på serveringerne, at de får deres mad til tiden og så frisk og varm som muligt, gør at de får en bedre oplevelse. Altså en mulighed for at gæsten er så tilfreds, at han kommer tilbage en anden dag eller anbefaler stedet videre til sine venner.

Free of Charge

Et andet produkt som forhøjer gæsteoplevelsen, er vores Free of Charge. En special designet powerbank som caféen eller baren kan bruge for at holde på gæsten længere. I mange barer bruger man peanuts ”tricket”, for at gæsten skal blive siddende. Men idag er en af vor tids største problemer, at telefoner løber tør for strøm og folk bliver utålmodige for at lade op.

Free of Charge er et nemt produkt som giver f.eks. baren mulighed for at låne en powerbank ud. Gæsten bliver hængende, bestiller lidt mere, hvilket er godt for både omsætning og bundlinie.

Powerbanken er special designet, så den kun kan oplades i cafeens lader, så det er ikke en powerbank gæsten kan have glæde af andre steder.

 

https://discoversystems.dk/produkt/silent-ordering-system-gaestekald/

https://discoversystems.dk/produkt/kunde-kaldesystem/

https://discoversystems.dk/produkt/tjenerkald/

https://discoversystems.dk/produkt/telefon-opladning-systemer/

Discover Systems Logo