Search
Generic filters

FOODEXPO 2022

Foodservice • Hotel • Restaurant

FOODEXPO 2022

Discover Systems udstiller på Foodexpo for 18. gang

Danske restauranter og cafeer vil igen mødes på messe i Herning i dagene 27-29 marts 2022.

Discover Systems A/S udstiller der for 18. gang, og glæder sig til igen at mødes med sine kunder og interesserede restauranter og cafeer.

Hele branchen skriger efter ny arbejdskraft, og det er netop det som vores produkter er til. Godt nok er vores kaldesystemer ikke mennesker af kød og blod, men de giver både tjenere, kokke og andre servicefolk i branchen så at sige ”en ekstra hjælp i travle tider

Tjenerkald systemer hjælper både tjenere og serveringsfolk samt kokkene til at få et effektivt arbejdsflow, ligesom til at undgå spildtid. Udover dette, så giver det også restaurantens gæster en bedre service, da et tjenerkald betyder, at maden bliver serveret varm, frisk og hurtigt.

Det er ikke kun tjenere, der er glade for et tjenerkald system, som betyder, at de kan tilbringe optimal tid sammen med gæsterne, og derved sørge for en øget service, men også køkkenpersonalet er glade for, at maden kommer ud af køkkenet med det samme, når det er klart.

Har man en selvbetjeningsrestaurant eller cafe, så er et gæstekald system det optimale redskab, til at sikre, at personalet ikke skal rende forvirret rundt for at finde gæsten, men man kan kalde gæsten stille og roligt, når deres mad er klart. Fordelen ved et gæstekald er også, at man enten kan bruge det hele dagen, eller også blot tage det i brug, når man har travle perioder, eller hvis man har personale, der er syg. Det sidste er jo ofte noget restauranter og cafeer har oplevet i disse covid-19 tider.

Et gæstekald er i bogstavelig forstand en medarbejder, der aldrig bliver syg eller fraværende, men hele tiden er parat til at arbejde, når det kræves.

Ligeledes vil vi udstille vores knapkald, som kan bruges i utallige situationer. Det være sig i mødelokaler på f.eks. hotellerne, hvor gæste kan kalde enten en tjener, hvis der skal bruges nyt vand eller kaffe, eller kan kalde teknikeren direkte, hvis AV udstyret driller.

Mange hoteller bruger allerede en kaldeknap i f.eks. receptionen, hvis denne er ubemandet. Så kan ankomne gæster kalde på receptionisten, som ikke behøver at sidde fast i receptionen, men kan have andre opgaver.

Et knapkald kan også bruges i restauranter, så gæster ved bordet kan kalde på tjener, når denne er behøvet. Mange steder kan bruge en kaldeknap, som kalder direkte til et smart ur, som serveringspersonalet blot bærer på armen.

Vi vil også vise  vores smarte powerbank, som er specielt designet til restauranter, barer og cafeer. Alle ved, at netop opladning af mobiltelefoner, ofte gør at gæsten går, men vil man holde på sine gæster, kan man tilbyde dem gratis opladning. Dette gøres med en power bank, som kun kan bruges i den oplader, som restauranten har, og er en genial service for gæsterne, som så bliver, og køber noget mere. At have en mobilvenlig restaurant, bar eller cafe er vigtigt for omsætningen.

KOM OG BESØG OS I HAL K – STAND 8148

Discover Systems Logo