Search
Generic filters

FAQ tjenerkald

Ofte stillede spørgsmål om personsøger og tjenerkald

Markedes mest robuste personsøgere kommer fra JTECH

FAQ PERSONSØGER – TJENERKALD SYSTEM

Hvorfor skal vi bruge en personsøger til tjener? Ved at bruge et tjenerkaldsystem kan kokke straks advisere den rigtige tjener, når maden til et af deres borde er klar. Tjeneren underrettes via en personlig pager personsøger, der sikrer, at måltiderne leveres hurtigt og ved den rigtige temperatur. Denne løsning eliminerer også den spildtid for dem der går frem og tilbage fra køkkenet for at kontrollere deres ordrer.

Jeg har brugt tjenerkald pager før, men klipsen bliver ved med at gå i stykker: Dette vil ikke ske med vores robuste personsøgere fra JTECH. De har en metalklemme, der er stærk og holdbar. Ideen kom fra en værktøjsproducent, der bruger metalklemmen i deres værktøjer såsom målebånd osv.

Er der alternativer til personsøgeren, som tjeneren skal bære i bæltet: Ja, et andet tjenerkald system er vores knapkald, der består af knapper (eller en 6-knaps display fra køkkenet) og personsøgeur, som service personalet har på deres håndled. En elegant løsning.

Kan et tjenersystem integreres i vores POS eller Kitchen Display System? Ja den kan. Vi er altid åbne for at lave integrationer og har allerede det med mange POS-softwareleverandører såsom; Micros / Oracle, Vectron, Schultes, TCPos, Indtil, Onlinepos, Gastronovi, Schultes, TiPos, Enfore, PC-Cash, Untill bare for at nævne nogle.

Vi bruger en gammeldags klokke eller lader kokkene råbe, hvorfor skal vi bruge en tjenerkald pager: Først og fremmest kan råben eller den konstante ringning af en klokke irritere gæsterne. Ofte spekulerer de på, om lyden af klokken eller den konstante råb betyder, at tjeneren ikke henter maden, og om dette nu står og bliver koldt. En anden årsag er netop det, at du ikke ønsker at have, at gæsten får deres mad kold og dermed risikerer at sende den tilbage til køkkenet til genopvarmning eller ny tallerken mad. Mange restauranter fokuserer på at få ordren ind i køkkenet hurtigt ved hjælp af PDA’er osv., men glemmer at det er lige så vigtigt (eller mange endnu mere) at få maden ud til gæsten så hurtigt som muligt. Restaurantgæster vil have deres mad hurtigt, frisk og varm.

Hvad ville være mit investeringsafkast? Ved siden af ​​det øgede serviceniveau og tilfredse kunder (som derefter potentielt kunne være tilbagevendende kunder), så er investeringsafkastet den mere tid tjenerne har, hvilket kan bruges til at sælge mere. Først når tjeneren tilbringer tid med gæsten, er muligheden for at sælge mere. Ikke når de står i køkkenet eller i baren og venter på, at maden eller drikkevarer skal være klar! Tænk over det, kunne tjeneren bare sælge endnu en dessert, endnu en kop kaffe, en mere øl eller vin osv., Så betales investeringen på kort tid. Kontakt os for at få en beregning af investeringen, som vi med glæde hjælper dig med. Systemet kan også lejes eller leases.

Kan disse personsøgere bruges til andre end tjener: Ja, det er i bund og grund et  personkald og kan bruges til mange formål eller som et manageropkald. Når pager eller buzzer kaldes, kontaktes personalet hurtigt og diskret. Dette kan være i enhver virksomhedssituation eller i produktion som et eksempel, hvor personalet har brug for at kalde til en lastbilchauffør, en lagerperson, gaffeltruck osv. Dette er i mange situationer omkostningseffektivt og sparer virksomhederne mange timers normal spildt tid. Det kan være i detailsituationer, hvor hvert omklædningsrum er udstyret med en knap, så kunden kan kalde personalet for at komme og hjælpe, i stedet for at skulle løbe ud for at finde personalet. Det kan bruges til personalsøgning på hospitaler eller klinikker, så hjælp kan kaldes hurtigt og effektivt til et rum. Det kan være på hoteller, hvor service er påkrævet i mødelokaler, eller en manager kræves i receptionen osv., Mulighederne er uendelige.

Hvad er den meddelelse, som personalet får, når det kaldes: Dette afhænger af, hvilket system der bruges. Det grundlæggende er valget af vibration, bip og flash, men kan også være et simpelt blinkende nummer på personsøgeren. Det mere sofistikerede opkald kan udføres på vores SmartCall System, der kan vise en meddelelse på personsøgeren. Dette kan være en foruddefineret meddelelse eller kan indtastes fra senderen individuelt. SmartCall Pager Systemet kan også kombineres med en software til at kontrollere ventetiden og for at få oversigt og data.

Rengøring: Rengøring foretages med en hårdt opvredet klud, som du også kan rengøre pager, ladestation og tastatur med. Brug varmt vand og lidt sulfo til at opvride kluden i. Delene fra tjenerkald/personsøger systemer må under ingen omstændigheder udsættes for flydende væske.

Alternativt kan man benytte desinfektionsservietter med isopropylalkohol, eller komme isopropylalkohol på en opvredet klud og tørre buzzer og kaldepanelet af.

Bruger personsøgere til batteri? Ja, det gør de, men det er genopladelige batterier, så nogle skal oplades i en oplader, og andre kan oplades individuelt. Batterier varer normalt 2-3 år, og opladningen er smart opladning, hvilket betyder, at de oplades på 4 timer og ikke overoplader. Naturligvis varer et batteri, der er fuldt opladet, et arbejdsskifte.

Hvordan kan jeg finde ud af, hvad der passer til min virksomhed, og hvilken type personsøger, jeg skal vælge?: Du kontakter os eller en af vore forhandlere, og vi hjælper dig og giver dig det råd, der passer nøjagtigt til din virksomhed eller arbejdssituation.

TILBAGE TIL PERSONSØGER

TILBAGE TIL TJENERKALD

Discover Systems Logo