BEDRE SELVBETJENING FOR GÆSTER I RESTAURATIONSBRANCHEN
GÆSTEKALD SYSTEM – GLADE GÆSTER
Et pager system til selvbetjening, gør at gæsterne er glade for at få deres mad så snart den er klar. Ingen venten på en tjener skal hente og bringe, men gæsterne er selv i kontrol.
GÆSTEKALD SYSTEM – BEDRE ARBEJDSKLIMA
Et pager system til selvbetjening kan betyde, at personalet ikke er så stresset. De kan fokusere på at betjene gæsten ved kassen.
GÆSTEKALD SYSTEM – RO I RESTAURANTEN
Ikke mere råbe og skrige efter gæsten. Ingen højtalere hvor nummer eller navn kan misforstås. Behageligt støjniveau.
BEDRE ARBEJDSFLOW – GLADE GÆSTER
Gæster, der får deres mad hurtigt, varm og frisk, er glade gæster og glade gæster er gæster, der vender tilbage til restauranten.
GÆSTEKALD SYSTEM – MERE OMSÆTNING
Ingen lange køer foran kassen, som kan skræmme kunder væk. Gæsten får sine drikkevarer, og kan vente på maden bliver klar, hvilket ofte giver meromsætning i drikkevarer.
GÆSTEKALD SYSTEM – MERE FLEKSIBILITET
Et pager system behøves ikke kun at benyttes til gæster, der venter på mad, men kan også bruges til gæster, der skal vente på et ledigt bord. Således sikrer man, at gæsten ikke går til den næste restaurant.
GÆSTEKALD SYSTEM – INGEN FORVIRRING.
Aldrig tvivl om gæsternes bestilling. Alle får hvad de har bestilt, og når det er klart.
GÆSTEKALD SYSTEM – HJÆLP TIL UDENLANDSKE GÆSTER
Alle forstår en pagers blink og bip, og alle forstår, at når den gør det, så kan man hente sin mad.
GÆSTEKALD SYSTEM – MEDARBEJDEREN DER ALDRIG BLIVER SYG
Har man dagligt servering, men pludseligt får personale, som ikke kan arbejde, kan man med fordel den dag eller periode hurtigt lave om til selvbetjening. Det kan også bare være i de travle timer, eller kun ved udendørs servering. Derved sikrer man, at der er et optimalt gæsteflow i restauranten.
https://discoversystems.dk/produkt/silent-ordering-system-gaestekald/