Sådan optimerer du arbejdsprocesserne med et effektivt service kaldesystem
Hotelindustrien på verdensplan er hårdt ramt grundet Covid-19 pandemien. Det er derfor mere vigtigere end før at hoteller bliver så effektive som muligt, og omkostninger bliver holdt så lavt som muligt. Dette er selvsagt en udfordring når man heller ikke vil slække på servicen overfor gæsterne.
Hvordan gør hotellerne så det?
Her er ét forslag til, hvad man kan fokusere på;
Gør arbejdsprocesserne mere effektive!
Et hotel og dets medarbejderes opgaver er mangfoldige, og det er ikke altid let at finde det rigtige udgangspunkt for forbedring. Men det er et vigtigt emne at se nærmere på, da det kan være nemt og billigt at spare ressourcer og samtidig øge gæstetilfredsheden.
Teknologiske hjælpemidler er der i dag masser af. Det være sig software eller elektriske apparater etc, som kan lette hverdagens arbejdsopgaver og gøre både processer og medarbejdere mere effektive.
Et eksempel er Discover Systems elegante personsøger system. Det let anvendelige og effektive system sikrer at medarbejderen ikke spilder tiden forkert, og dermed kan bruge den ekstra tid på at fokusere på gæsterne. Dette giver glade og positive gæster og sikrer at disse enten kommer igen, eller anbefaler ens hotel til andre.
Det elegante person søger system er fleksibelt, og kan optimere uendeligt mange steder på et hotel:
- Det kan placeres som et bordkald, hvor gæster kan kalde på tjener. Dette er bl.a. meget nyttigt hvis man har udendørsservering og ikke har øjenkontakt med gæsterne hele tiden.
- Det kan bruges som en kaldeknap fra møde- eller konferencerum, hvor gæster kan tilkalde tjener eller en tekniker såfremt man har brug for det.
- Og endeligt som et køkken til tjener kaldesystem, når maden er klar til at blive serveret. PÅ den måde får gæsten altid sin mad frisk og varm, uden at tjeneren har spildt tid med at stå at vente i køkkenet.
.
I alle tilfælde vil personalet spare både tid og frustrationer, og gæsterne vil føle en effektiv service.
Kald fra knapper eller køkkenkald sendes til et elegant ur som servicepersonalet har på.
En vibration og besked på uret fortæller hvor man skal gå hen og hvad der evt. ønskes fra gæsten. Enkelt, effektivt og elegant.
Se produktet her; https://discoversystems.dk/produkt/personalekald/