Search
Generic filters

RADWELT BONNET

hvor cyklister får optimal service

RADWELT BONNET

Radwelt Bonnet – Det er 20 års erfaring som en kompetent partner inden for cykler, e-cykler og tilbehør til cykler.

Ekspertmedarbejdere er tilgængelige for kunderne hver dag med rådgivning og praktisk hjælp for at kunne tilbyde cyklister det ideelle udstyr. Uanset om det er børn eller voksne, hvad enten det er cyklister, mountainbikere eller racercyklister, har det kompetente team den rigtige vejledning og den rette know-how for alle.

Radwelt Bonnet er flyttet ind i en ny og større bygning i Schaafheim i marts 2019, hvor den tilbyder endnu flere valgmuligheder for alt i cykler og e-cykler.

Radwelt Bonnet er afhængig af førsteklasses service, og derfor har familievirksomheden besluttet at øge servicekvaliteten for sine kunder gennem et intelligent køsystem.

Radwelt Bonnet store

Med et pager system fra Discover Systems GmbH kan kunderne nu vente meget afslappet og roligt, når der er megen aktivitet i butikken, og hvis en konsulent ikke er umiddelbart tilgængelig. Derudover kan de forskellige afdelinger underrette kunderne direkte, da SmartCall pager fra Discover Systems har et display, så tekstbeskeder kan sendes til kunderne.

Princippet er meget simpelt: Ved check-in informerer kunden om hvilken afdeling han ønsker rådgivning i. Han registrerer sig kort og kan derefter shoppe hvor som helst i butikken, indtil en medarbejder fra den ønskede afdeling giver ham besked – enkel og sikker kommunikation!

Med en SmartCall pager og speciel software muliggør denne løsning ikke kun direkte kommunikation med kunderne, men sikrer også, at de registrerer sig. Mange kunder ønsker ikke at benytte alternativet; nemlig at blive underrettet på deres egen mobiltelefon, og en SmartCall pager er altid i “realtid”, hvilket ikke altid er tilfældet med en SMS. Det betyder, at der ikke spildes tid, og hver kunde altid får den rette rådgivningsekspert til dem.

Det vigtige er, at takket være det intelligente køsystem har kunderne nu endnu kortere ventetider end før, da de ikke længere behøver at stå i kø med alle andre for deres tur, men kan bruge programmet til at finde præcis, hvad de ønsker af afdeling/ varekategori. På denne måde tildeles kunden straks den korrekte kø, og de ansatte der er ansvarlige for hans ønsker. Dette betyder, at den enkelte kundes individuelle behov, f.eks afhentning  af ​​en repareret cykel, købsrådgivning osv. Kan betjenes straks af de rigtige medarbejdere, som således fuldt ud kan koncentrere sig om deres specifikke ansvarsområde. – Armin og Gitta Bonnet

Ligesom Radwelt Bonnet har Discover Systems mere end 20 års erfaring og ved, hvad der karakteriserer god service. For uanset om det er cykler eller pager systemer – er kvalitetskravene i sidste ende de samme.

Radwelt Bonnet store service

Discover Systems Logo