Riwal Danmark A/S er Danmarks største liftspecialist, og er en del af Hollandske Riwal Group, der har datterselskaber i 16 lande med i alt 75 depoter og en liftflåde på over 19.000 maskiner.
Firmaet leverer optimal kvalitet og service til sine kunder, hvor end de arbejder i verden. Deres tilgang til service og kvalitet kaldes ‘The Riwal Way’.
Riwals vision er at levere branchens bedste kundeoplevelse. Dette gøres bl.a. ved at sikre at skabe standardiserede, gentagelige systemer for hvert aspekt af forretningen, så samme kvalitetsprodukt og service for hver enkelt kunde er sikret.
Et af de mange tiltag, som Riwal har gjort, er at optimere arbejdet for værkstedets mekanikere ved at implementere et effektivt pager system, så mekanikerne kan tilbringe mest mulig tid med at få klargjort indkommende lifte.
Ved hjælp at et software og et SmartCall Pager System fra Discover Systems, behøver mekanikerne ikke at forlade værkstedet for at få reservedele eller f.eks. kalde assistance fra værkfører eller andre personer. Et enkelt tryk på en tablet monteret ved hvert værkstedbord gør at reservedele eller assistance kan kaldes nemt og effektivt.
En lift er dyrt materiel, og jo hurtigere den kan komme i arbejde igen, jo bedre for både kunder og Riwal, så jo mindre tid den skal tilbringe på værksted jo bedre, og et pager system hjælper med at formindske denne tid, samt gøre det nemmere for mekanikerne at fokusere på arbejdet med dette.
Lifte kan bruges overalt i byggeindustrien, ved events, på lager og logistik etc, og Riwal råder over hele 2400 lifte, teleskoplæssere og gaffeltrucks bare i Danmark alene. Så uanset hvilken opgave der skal udføres i højde, har Riwals eksperter en løsning til, og Discover Systems pager system har været løsningen der gør deres værksted mere effektivt.
Discover Systems
Magnoliavej 14
5250 Odense SV