Search
Generic filters

Kaldesystemer til fritidspark, legeland og badeland

Bedre betjening af gæster

Fritidsparker, legelande og badelande

Fritidsparker er et oplagt sted at bruge kaldesystemer

Især i fritidsparkernes restauranter og caféer, vil det være til stor glæde og gavn for gæster og personale at bruge et gæstekald system. Da disse steder normalt er ekstremt presset på køkken- og servicepersonale omkring spisetiderne.

Selvom gæsterne sådanne steder sjældent løber væk på grund af lange køer, så kan man med fordel gøre ventetiden så behagelig som mulig.

Med et kaldesystem kan gæsterne vente på maden i ro og mag ved deres bord sammen med resten af familien. Det kan både skabe en mulighed for at de køber flere drikkevarer, men skaber også ro for børnefamilierne, som er med til at give gæsterne en god og bedre oplevelse. En oplevelse som gør at de meget gerne kommer igen.

Ligeledes kan tjenerkald (også kaldet beeper, buzzer, pager eller personsøger) bruges i mange forskellige situationer. Ofte har køkkenet brug for at kalde servicepersonale, og med et tjenerkald behøver de ikke længere at rende ud i restauranten for at finde den pågældende person.

Kort sagt: arbejdsgange og kommunikation med og mellem personalet kan gøres effektivt og enkelt.

Legelande og badelande er også perfekt til et gæstekald eller personsøger system. Mange legelande og badelande har en cafe med mad, men hvor der er mange børn samlet er der også liv og glade dage.

Støjniveauet er ofte så højt, og området så stort, at det er umuligt at komme i kontakt med store eller små gæster. Her kommer et gæstekald system helt til sin ret, og gør det nemmere at servere for gæsterne, og mere effektivt for personalet at kommunikere med gæsterne.

Et personsøgersystem kan også bruges til kommunikation blandt personalet og vil øge effektiviteten.

Kaldesystemer til fritidspark, legeland og badeland

Relaterede produkter

Finansiering

Billigt
Vi kan tilbyde en yderst fordelagtig finansiering med faste afdrag og fast lav rente
Fleksibelt
Betal kontant, over 6 måneder eller noget helt tredje. Vi har en løsning, der passer til dig.
helt enkelt
Et par få klik er alt hvad der skal til. Så kører resten af sig selv, helt automatisk.

Vi bruger et moderne patientkaldesystem fra Discover Systems i vores klinik, for at gøre ventetider for vores patienter mere behagelige. Med disse personsøgere kan patienter bevæge sig frit i hele huset, og feks. besøge vores ”patient boulevard” på anden sal.

Vi er meget tilfredse med systemet

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi er meget tilfredse med Discover Systems. De sørger for en diskret kommunikation mellem køkkenet og tjeneren, og ender dermed med at give gæsten en bedre oplevelse. Oveni er der fantastisk kundeservice.

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi bruger tjenerkald systemet til bedre kommunikation mellem køkken og gulv generelt.

vi ønskede at slippe af med den klassiske larm fra køkkenklokken og undgå unødvendige ture i køkkenet, så tjenerne kunne bruge mere tid hos gæsterne. Vi er meget tilfredse med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Med  Discover Systems gæstekald system, er det muligt at forenkle vores processer i vores restauranter og øge kundetilfredsheden.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig gardere os mod ventetid på hospitalet, for noget akut kan nemt opstå, og så vil der desværre være ventetid for vores patienter. Derfor er vi utroligt glade for, at vi har fået mulighed for at indføre det, vi kalder »nem ventetid«, så vores patienter i ventetiden kan få en større frihed og forhåbentlig et mere behageligt ophold.

vicedirektør Susanne Poulsen
Discover Systems Logo